piątek, 30 sierpnia 2013

Piątek? Sobota? Picie?

Właśnie zaczęła się sobota i urodziny mojego brata! :D Jakiś rozentuzjazmowany nie jest... Dziś hmm...

Byliśmy u Michała BYŁO MEGA MEGA MEEEGAAA! Piliśmy i tańczyliśmy i było fajnie, wróciłam do domu koło dziesiątej i co zastałam? Gorącą, dopiero co przywiezioną pizzę! Ja to mam szczęście dzisiaj (wczoraj właściwie).
 Weszłam na fb, Emil do mnie napisał, ale już po chwili się zorientował, że piłam... SKĄD?! Nawet nie robiłam błędów ._., powiedział, że jestem bardziej pozytywna niż zwykle i że pierwszy raz ma okazję rozmawiać ze mną pod wpływem alkoholu. No więc dziś było fajnie, caaały dzień czekałam na to by iść do Michała ^^, a jutro grill do Barto bo ma wolną Chatę ^^, mam nadzieję, że też będzie super!
Pozdraawiam Serdecznie c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz