środa, 28 sierpnia 2013

Mój pierwszy

No Elo Ziomeczki :>

Ja
: No więc pierwszy post  na drugim blogu!
 Jest Godzina druga w czwartek, Jak Sobie pomyślę, że od początku roku będę miała kłaść się wcześniej spać to aż mam ciary Hahaha :D. Wrrr i wstawanie o szóstej ! Ale bardzo tęsknię za tymi idiotami z mojej szkołyy, że to wczesne wstawanie jest tego warte! Tęsknię za tym ich śmiechem i głupimi żartami na matemtyce, od poniedziałku wszytsko od nowa! :D. Trzeba chyba się zacząć uczyć, bo może być nieprzyjemnie, a chciałabym się dostać do Czackiego.


   A co do miłości to hmmm... Emil awrrr! ^^, to może tak... Jest ode mnie dwa lata starszy, wysoki i ma niebieskie oczy. Dzieli nas 2 434 Km... Polska-Irlandia, nienawidze tej odległości... Mega nienawidzę. On jest cudowny, uroczy i mega kochany. Był w Polsce na wakacje i wtedy się zobaczyliśmy, ale mnie nie poznał wrr... I od dwóch tygodni nałogowo piszemy, 10K wiadomości <3
No Dobra to by było na tylee :>
Nienawidzę mojego Ciała. Nienawidzę mojego brzucha. Nienawidze moich nóg. Nienawidzę moich ramion. Nienawidzę mojej twarzy. Nienawidzę moich włosów... Nigdy nie kłam mówiąc mi, że jestem piękna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz